Mrcvndrhlst

Mijn zakelijke visie en advies


Rekening houden met kantoormeubelen

Rekening houden met kantoormeubelen

Ik heb het nooit eerder gedaan, want dit is pas de eerste keer dat ik een eigen zaak ben gestart, maar toch heb ik het gevoel uit ervaring te kunnen spreken. Ik ben nog lang niet zover als de mensen die al jaren een eigen bedrijf hebben, ik zit echt nog in de opstartfase. Momenteel ben ik bezig met het uitzoeken of ik wel aan de ARBO wetgeving kan voldoen als ik straks personeel heb. Op internet lees ik natuurlijk wel het een en ander over de gang van zaken omtrent dit soort dingen, waar je bijvoorbeeld bij kantoormeubelen op moet letten, wat je moet doen om de houding van mensen te verbeteren, en ga zo maar door. Maar ik kan over het onderwerp altijd nog wat tips gebruiken. Zelf heb ik me de laatste weken echt bezig gehouden met het uitzoeken van de juiste kantoormeubelen. Binnenkort heb ik namelijk vijf mensen voor me werken en ik wil de komende weken bezig gaan met het afronden van de werkplekken. Voor iedereen was ik eigenlijk van plan dezelfde kantoormeubelen aan te schaffen, dus voor iedereen hetzelfde bureau, voor elk dezelfde stoel. Het fijne van de kantoormeubelen die ik uitzocht is dat ze volledig in hoogte en in maat en houding verstelbaar zijn, dus dat het toe te passen is op elk mogelijk denkbaar lichaam. Ik denk dat dat heel persoonlijk is, hoe iemand het lekkerst zit. Maar ik vrees soms dat lekker zitten niet het uitgangspunt moet zijn, dat is namelijk niet de sturende factor. Ik weet bijvoorbeeld dat ik echt lekker zit als ik onderuitgezakt voor de televisie zit, maar dat dit geen leidraad moet zijn, mijn televisiehouding is namelijk bijzonder slecht. Zo leer ik steeds bij over wat goed zal zijn voor mijn personeel en waar ik rekening mee dien te houden.

Een reactie plaatsen