Wat is digital signage?

Digital Signage is een vorm van schermcommunicatie waarbij het publiek op een specifieke locatie wordt bereikt door middel van een beperkt netwerk van audiovisuele displays. Je creëert als het ware je eigen professionele tv-zender. Je bereikt de juiste doelgroep op het juiste moment en kunt deze efficiënt en schaalbaar inzetten. Meer hierover lees je op ZetaDisplay. De belangrijkste en meest effectieve tool voor gedragsbeïnvloeding op een beslismoment. Consumenteninzichten en verkoopanalyses in combinatie met de juiste signage software, hardware en content zorgen ervoor dat je activatie stimuleert. Of het nu gaat om verkopen, informeren, online vergaderen, navigeren of digitaal bellen in de wachtkamer via informatieschermen. Met de juiste middelen op de juiste locatie, met de juiste boodschap op het juiste moment maakt u met narrowcasting het verschil voor klanten, medewerkers, patiënten of bezoekers.

Digital signage in restaurants

Als het om digital signage gaat of het nu gaat om beeld, muziek, geur of innovatie. Beleven is verkopen. Zet een product in de spotlight en de verkoop van dat product gaat omhoog. Gastvrijheid en beleving worden steeds belangrijker in een restaurant omgeving. Zo maken traditionele menulijsten plaats voor digitale menuborden met smaakvolle producten op maat van het moment van de dag. Het belang van digital signage in restaurants kan niet genoeg worden benadrukt.

Effect van digital signage in de detailhandel

Een klant blijft langer in de winkel en dit leidt tot een hogere conversie. Het biedt de klant een onvergetelijke ervaring. Verhoogt de traffic en zorgt voor klantbehoud. Het verbetert de merkbeleving door een omnichannel-aanpak. Efficiënt gebruik van de totale marketingmix. Biedt de retailer een extra promotie- of advertentietool. U wilt dus zeker gebruikmaken van de voordelen die digital signage voor uw detailhandel te bieden heeft om u te helpen de verkoop te verhogen door meer klanten aan te trekken.