Ze had er genoeg van, een deurwaarder inschakelen was de logische stap

Vandaag heb ik weer een interessant artikel dat gerelateerd is aan ondernemen. Elke winkel of online onderneming heeft weleens last van wanbetalers. Zelf heb ik hier gelukkig nog nooit last van gehad. Wel heb ik een vriendin die een online webshop heeft. Ze heeft sinds een paar maanden de optie op haar website dat klanten achteraf kunnen betalen. Dit omdat het voor sommige klanten makkelijker is om dat te doen. Het is een soort good will dat van twee kanten werkt. Nu heeft zij dus al regelmatig gehad dat wanneer zij haar producten verstuurd heeft, de klant weigert te betalen. Vaak geven zij dan een smoes dat het product beschadigt is. Wanneer die vriendin van mij dan vriendelijk vraagt om hier een foto van te sturen, krijgt zij vervolgens geen reactie meer. Zij wou voor deze mensen dus een deurwaarder inschakelen. Wat zij deed is online gaan zoeken naar een incasso bureau die ervoor zorgt dat klanten geen wanbetalers worden. Uiteindelijk is zij uitgekomen bij online-incasso.nl. Zelf had ik hier nog nooit van gehoord, logisch ook aangezien ik nooit een incasso gerelateerd incident heb meegemaakt.

Kennen jullie Online Incasso al?

Bij nader onderzoek van mijn vriendin blijkt dat zij heel hoog staan aangeschreven. Zij hebben een goede reputatie als het gaat om incasso gevallen. Door hun jarenlange ervaring nemen zij elk incident aan. Wat vooral fijn is volgens haar is dat zij aan no cure no pay doen. Voor de mensen die niet weten wat dit inhoudt. Je hoeft dan alleen te betalen als de wanbetalers dat doen. Dus krijgen zij het geld niet terug, dan kost het jou ook niks. Ideaal voor kleine bedrijven of online ondernemers. Ze heb je geen hoge kosten zonder resultaat.